men jag saknar inte dig


Jag får "jag saknar dig" sms från fel person. Från någon jag inte saknar och inte tycker om. Vad svarar man? Hade jag varit lika ond som jag ibland är hade jag sagt "men jag saknar inte dig". Men jag får så sjukt dåligt samvete över allting. Speciellt när det gäller männsikors känslor. Kanske ska jag svara rätt och slätt med en smilegubbe...det är väl rätt tolkningsbart på olika sätt...? Endast en gång har jag saknat en kille som sagt att han saknade mig. Och jag sa det tillbaka för att jag verkligen menade det. Men nu...? Jag hatar känslor av alla olika slag, det är bara jobbigt och svårt. Hade det varit rätt person som skickat mig det där smset hade jag lett som ett fån i flera dagar, men nu känner jag mig bara hemsk. Fan.


Kommentarer
Postat av: Lison

jag hade fan skrivit "jag saknar inte dig" haha... ibland får man va lite ond tycker jag

2011-12-30 @ 14:16:37
URL: http://lisons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0