bland det bästa

Jag vet att jag skriver väldigt mycket om de dåliga stunderna i livet, men hörrni, livet kan vara förjäkla bra ibland med. Bland det bästa som finns är ju:


att bli pussad i pannan
att ligga och stirra på den man tycker om tills man måste vika av med blicken
att vara på en festival och dansa med fina vänner till låtar du aldrig hört
att titta på Mia och Klara och garva tills man vill kissa på sig
att sitta uppe en hel natt och titta på filmer med en fin vän
när man inte vet vad man gjort natten innan men man vet att man haft jäkligt kul
när man är ute och dansar tills fötterna blöder med sina bästa vänner omkring sig
att se på soluppgången en sommarmorgon
att landa i ett varmt land och stiga ut ur planet
att bli kramad bakifrån med hans händer runt sin mage
nya strumpor
barn som skrattar
när han stryker håret från ens ansikte
när han vaknar till på morgonen och vänder på sig för att lägga sin arm runt om dig och fläta in sina fingrar i dina
att äta chicken nuggets (faktiskt)
att lyckas med något man kämpat för
att vara omringad av dem man tycker mest om, helt enkelt
när allt bara är perfekt och går som man vill
att vara med sin familj och känna att man aldrig kan känna sig tryggare än med dem
när man träffar någon ny intressant person
att känna sig omtyckt
att skratta
att gå barfota hem en sommarnatt
en sån liten sak som när din hund överlyckligt välkomnar dig hem och du känner att någon faktiskt saknat dig
spontana äventyr

 

Nu har jag då inga nya strumpor, men tubsockor, dem kan vara väldigt bra dem med och dem pryder mina kalla fötter ikväll när jag sitter i soffan och kollar på film -  en annan ska som kan vara förjäkla bra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0