onsdag

Här har det varit lite tomt. Har liksom ingen inspiration och all min tid går åt att träna och att vara i skolan. Tänkte köpa mig ett nytt stativ till kameran eftersom det ska gamla är trasigt så kanske jag kan komma igång igen. Fast det är nog bara önsketänkande. Hann inte ta mig till gymmet idag för att gå på nåt pass och kan inte gymma eftersom att jag gjorde det igår, så tänke ta mig ut och jogga lite snart. Det är så skönt att träna, ser fram emot det varje dag och njuter av den ständiga träningsverken. Önskar bara att resultaten kunde skynda sig lite, men den som väntar på nåt gott...
Imorgon ska jag på arbetsintervju, är helt sjukt nervös och spyfärdig, hoppas att adrenalinet kickar in! Vill så gärna att det ska gå bra... Efter det njuter jag av en långhelg och går på bio med Jossen, vi ska äntligen se Hunger Games! Men just det, på med träningskläderna och ut i spåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0