stress


Just nu är jag i en sån där period då jag känner mig konstant stressad. Jag sätter mig i soffan, slår på tvn och lägger upp fötterna, försöker slappna av men det går bara inte. Hjärnan är på högvarv och den försöker planera allt i den minsta detalj. Tider är jobbigast, allt ska klaffa och det ska inte finnas någon dötid. Jag måste faktiskt ta fram papper och penna hela tiden för att skriva små checklistor dag för dag där jag bockar av vad jag hunnit med. Förstår inte när det blev såhär, behöver ju egentligen inte stressa över någonting...
Imorgon ska jag iallafall hinna med gymmet på morgonen, låna böcker, plugga, fika med Josse och sedan ett danspass på kvällen. Självklart har jag gjort en lista in i minsta detalj. Kommer bli galen snart. Längtar tills på torsdag, då tar jag påskledigt, även fast jag inte hinner haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0