euphoria

Nyligen hemkommen från en tenta som gick superdåligt. Jo, verkligen superdåligt. Jag vet inte vad det är med mig, jag kan verkligen inte förstå sociologi, Marx, Durkheim och alla. Jag försöker. Det är tråkigt. Försöker ännu mer, tror att jag förstår, men icke. Jag kan inte ens låtsas förstå som på gymnaiset, när man kunde fejka sig igenom prov.
Idag fyller pappa år! Vet knappt hur gammal, men gissar på 47...48?...47? Minns ett tag när mina föräldrar var 35, resp 37 i typ 5 år. Haha, det var dem såklart inte men det kändes så! Farmor och farfar kommer hit snart och ska överraska honom med middag (han tror att han och jag ska köpa pizza och nu måste jag ljuga ihop nåt om att vi inte ska det..hmm? Jag som är så bra på att ljuga...helvete haha.) Så det är dags att städa upp lite och ikväll när dem gått blir det plugg igen. Har jag sagt hur mycket jag gillar mitt liv? Åh förresten, jag har ett hål i en tand och min tråd sedan tandställningstiderna har tappat sitt fäste och hänger och slänger där bak i tandköttet. Grädden på moset? Jag fyller 20 i år och detta kommer kosta mig ca 2000 spänn om det är en stor fyllning som ska göras. Ska till tandläkaren imorgon och bli rånad på allt jag har. Åh älskar mitt liv. Varför ska man bli gammal för...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0