forget you


bilder: cosstores.com, ginatricot.se, coloud.com


Ja, jag vet jag sa ingen bloggning, bara plugg. Men vem pluggar mitt i natten, right? Det är Big Bang Theory och jag har ett megastort shoppingbehov som jag lever ut genom att göra små kollage. Yepp, mitt liv. Är i behov av ett par hörlurar iallafall, skönt att ha på gymmet när de små plopparna bara ramlar ut, ett par skor skulle inte sitta helt fel och resten...ja vem behöver inte kläder...?
Just nu är jag hungrig men vet att jag aldrig kommer kunna somna om jag äter nåt. Och jag (ja samtidigt som jag tittar på bbt och kläder) lyssnar jag på en liten flicka som sjunger gudomligt fint. Varför fick jag ingen talang hallå? Och Angelica skickar bilder på sina tår. Det rimmade ju nästan. Imorgon blir det plugg och träning. Det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0