Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar, att rulla naken över krossat glas, äta fimpar

Jag är inte på humör för någonting. Bloggen kommer vara död. Kan inte ens läsa andra bloggar, orkar inte läsa om folks perfekta liv, det enda som funkar är dem som skriver om sina liv som går neråt och kaosar. Bara då kan jag känna att jag inte är den enda som ständigt fuckar upp allt. Kan inte fokusera på någonting, vill bara sudda ut vissa minnen. Måste tag i mitt liv. Sluta behandla mig själv som skit, sluta vara så självdestruktiv, sluta tro att jag inte är värd någonting bra, sluta tro att jag förtjänar skit. Nu, en gång för alla. Kan inte hålla på såhär längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0