28

Dagarna bara springer förbi. Snart är det redan augusti. Jag mår för det mesta bra. Har inte mycket att klaga över, vädret är bra, träningen går bra, jag är ledig. Är bara småirriterad över två saker, vilket gör att jag känner mig ofokuserad och smått frånvarande. Vill inte ödsla tid på att tänka på detta när jag kan göra så mycket annat. Ett år från nu kommer jag ändå inte bry mig om det. Ikväll (liksom de senaste kvällarna) kommer jag begrava mig i soffan framför en dålig film. Med lite godis. Bara för att jag är ensam. Och för att jag får idag.
 
Just det, kommer inte skriva särskilt mycket mer om träning eller kost då jag inte har haft tid, utan det håller jag till min tumblr där det är enklare och går fortare att skriva direkt från mobilen. Men om jag plötsligt en dag får de där absen eller otroliga benmuskler kommer jag självklart dela med mig. Det kan dock dröja några år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0