7

Sitter här hemma helt sjukt trött. Har gått upp kl 6 varje morgon den här veckan (ja jag vet inte så tidigt men är inte van vid det haha), sovit konstigt och tränat nästan varje dag och det börjar kännas att energin är på väg att ta slut. Funderar på om jag ska åka och låna mammas hus eller ej, så kanske man får vara lite själv för en gångs skull. Fast å andra sidan vore det rätt sorgligt haha. Idag är det min cheat day iallafall, så ska knalla ner till affären och se vad jag kan hitta. Har varit sjukt sugen på sådana där jordgubbar doppade i vid choklad hela veckan.. ja det får det bli!
 
Har förresten ingen aning om vad det är för veckodag nu för tiden. Kom på nu att det är lördag...gah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0