tisdag

 
Drog upp mitt lata arsle ur sängen vid åttatiden imorse (trodde jag skulle jobba morgon men det blev ändrat) för andra dagen i rad och tog mig till gymmet. Körde armar idag, hoppas på att det känns imorgon... Tänkte mest fokusera på konditionsträning resten av veckan, springa, promenera och se om det finns några spinningpass. Om några dagar går mitt gymkort ut och jag har inte fått lön så kan inte köpa nytt heller. Ångest.
 
Nu ska jag slänga i mig lite mat (fanns ingenting hemma som vanligt och jag har 51 spänn på kortet yey) så det fick bli fulkornspasta och brända köttbullar... Ska jobba fyra dagar i sträck nu, ska bli så kul... Men sen tar jag semster så ska inte klaga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0