kickstart!

 
Jag kommer ihåg när jag skrev om att jag skulle börja mitt "nya liv" och allt vad jag skulle äta osv. Det gick inte som planerat. Men nu har jag börjat om. I måndags började jag med nya vanor som till slut inte ska vara en diet utan bara en livsstil. Det känns bra att jag klarat tre dagar, visst det är inte mycket men det är en början. Jag har satt upp en månad som "mål", för ett sätt att kickstarta detta. Insåg att jag behövde en utmaning eftersom att jag inte klarat det innan. Denna månad kommer jag spendera med hårdträning, utesluta mat som är dålig för mig och tona upp kroppen så mycket det går! Är jättemotiverad just nu! Vill bli en sån där hurtig människa som tar en promenad klockan 6 på morgonen istället för att sova några timmar extra. Känns som att jag fått en bra början iallafall.
Jag kommer under denna månad dela med mig av recept som jag ska testa på, skriva om svårigheter jag stöter på, framsteg, träningstips och dela med mig av motiverande bloggar jag läser. Vet att det kommer funka den här gången, har aldrig varit så motiverad!
(Bloggen är verkligen ett bra ställe att skriva om sina framsteg eller problem man stöter på, lite som att skriva en träningsdagbok)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja, dela med dig! Jag ska också bli duktig hehe

Svar: Haha det ska jag! :)
feliciaryden.blogg.se

2012-06-28 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0