måndag

via tumblr
 
Har haft en bra midsommar osv, hann inte uppdatera någonting dock. Tyvärr resulterade mitt midsommarfirande att jag nu är id-lös och penga-lös. Var och beställde ett nytt bankkort imorse och ska strax åka till Polisen och fixa nytt id. Jobbigt det där... Annars då, idag är det min lediga dag och det enda jag gjort är att träna. Körde ett benpass på gymmet, riktigt skönt. Tänkte köra ett armpass imorgonbitti innan jobbet. Synd att jag är så taggad på det nu, men imorgon när jag ska vakna kommer jag säkert dra täcket över huvudet.. Ska som sagt iväg strax men hinner titta på ett avsnitt av Girls först. En serie som inte alls är som den låter (låter som nån chickflickgrejs), utan den är rätt weird med assköna karaktärer.
Hejsvejs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0