sluta mesa



Okej, jag är en mes när det kommer till att lyfta vikter. Att ens gå in på avdelningen på gymmet där alla biffar står med en massa hantlar gör mig rädd. Men nu har jag bestämt att jag ska sluta mesa och våga gå dit. Får gå tidigt på morgonen när ingen är där haha. Ju mer jag läser om träning desto mer peppad blir jag. Måste bara skärpa mig med maten. Har insett att jag inte kan få min drömkropp utan att lyfta vikter och utan att äta rätt. Eller ja, det har jag vetat länge men disciplinen har inte funnits där.
Har hittat en massa videos på youtube som är jättebra för mig som nybörjare, som denna ovan. Tänkte köra på torsdag, berättar hur det gick efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0